Ieder bedrijf met een groei ambitie gaat aan de slag met zoekmachine marketing. Zoekmachine marketing is het hoger in google komen met je website en hiervoor kan je gebruik maken van SEO en SEA. Het versterkt elkaar en we gaan je in deze blog meer uitleggen over de Google Ads kant. Wat houdt Google Ads in en hoe werkt het?Met Google Ads adverteer je in Google. Als je op Google gaat zoeken naar een online marketing bureau, dan zie je eerste advertenties en deze kan je herkennen aan adv of advertentie voor het zoekresultaat. De stappen die je moet doorlopen zijn als volgt: – Je maakt een Account aan bij Google Ads – Je maakt een betaalmogelijkheid aan – Je verifieert je betaalmethode – Je maakt een campagne aan – Je maakt een advertentie aan
Er komt stiekem best wel veel bij kijken, dus misschien handig om het uit te besteden of een cursus te volgen. Google Ads uitbestedenGoogle Ads uitbesteden? Als je dit bij een bedrijf weglegt kunnen ze je ondersteunen met je Google Ads en zorgen ze vaak voor een beter resultaat, dan dat jij dat zelf kan doen. Dus vaak is dit zeker een optie. Zijn jouw marges te klein; volg dan een Google Ads cursus. Hoe kan je jouw kosten per conversie verlagen?In Google Ads kan je een doel instellen en dan stuurt Google je advertentie automatisch om je doel te behalen. Zorg wel voor een realistisch doel, want als je dat niet doet stopt Google met het tonen van je advertentie tot het een manier vindt om dit te behalen. Het draait niet alleen om aan de knoppen van Google Ads te draaien. Het kan heel goed zijn dat je eerst je pagina van je website beter moet optimaliseren voor het haalbaar is om een lagere kosten per conversie te creëerden. |
https://allinone-media.nl |